سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ادم فروووووووش

 

حتما ماجرای راننده ایرانی در کانادا را شنیده اید که دنده عقب می رفته که به ماشین یک کانادایی می زند و پلیس که می آید، از راننده ایرانی عذرخواهی می کند و می گوید ” لابد راننده کانادایی مست است که مدعی شده شما دنده عقب می رفتید!”

حالا اتفاق جالب تری در اتوبان اصفهان رخ داده: یه اصفهانی توی اتوبان با سرعت 180 کیلومتر در ساعت می رفته که پلیس با دوربینش شکارش می کند و ماشینش را متوقف می کند. پلیس می آید کنار ماشین و می گوید:




                                                                 Cartoon of a Traffic Cop Blowing His Whistle


 


 


“گواهینامه و کارت ماشین!” اصفهانی با لهجه غلیظی می گوید:” من گواهینامه ندارم. این ماشینم مالی من نیست. کارتا ایناشم پیشی من نیست.


من صاحَب ماشینا کشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب. چاقوش هم صندلی عقب گذاشتم! حالاوَم داشتم میرفتم از مرز فرار کنم، شوما منا گرفتین.”


مامور پلیس که حسابی گیج شده بوده بیسیم می زند به فرمانده اش و عین قضیه را تعریف می کند و درخواست کمک فوری می کند.


 


                                                                      


 


فرمانده اش هم میگوید که او کاری نکند تا خودش را برساند! فرمانده در اسرع وقت خودش را به محل می رساند و به راننده اصفهانی می گوید:


آقا گواهینامه؟ اصفهانی گواهینامه اش را از توی جیبش در می آورد و می دهد به فرمانده. فرمانده می گوید: کارت ماشین؟ اصفهانی کارت ماشین را که به نام خودش بوده از جیبش در می آورد و می دهد به فرمانده.


فرمانده که روی صندلی عقب چاقویی نیافته، عصبانی دستور می دهد راننده در صندوق عقب را باز کند. اصفهانی در را باز میکند و فرمانده می بیند که صندوق هم خالی است.


فرمانده که حسابی گیج شده بوده، به راننده اصفهانی می گوید:” پس این مأمور ما چی میگه؟!”


اصفهانی می گوید: “چی میدونم والا جناب سرهنگ! حتماً الانم می خواد بگد من داشتم 180 تا سرعت می رفتم؟”



نوشته شده در دوشنبه 91/3/22ساعت 6:14 عصر توسط فائزه نظرات ( ) | |


آخرین مطالب
» کم محلی های شما...
سخته...
طنز زرنگی اصفهانی
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com